niedziela, 22 maja 2011

Zakupy , pierwsze recenzje + małe rozdanie dla Was ;)

Witam Kochani ;) 
Przychodzę do Was z drobną recenzją pomadki która znalazła się wśród poczynionych przeze mnie ostatnio zakupach ;) . Mowa tu o pomadce Bourjois a także błyszczyku tej marki. Tak, więc do dzieła !!

Oto poczynione przeze mnie zakupy, oczywiście nie wszystkie, ale z każdym dniem będę starała się Wam pisać o każdym produkcie.



 Zacznę od pomadki wyżej wymienionej marki Bourjois. Moi Kochani, nigdy w życiu żadna pomadka nie nawilżyła mi tak ust jak ta oto przedstawiona. Mało tego,  daje cudowny połysk na ustach , błyszczyk jest tu naprawdę zbędny. Kolor to - delikatna fuksja, ze złotymi drobinkami, które stają się widoczne dopiero w blasku słońca lub innego mocnego światła. Naprawdę używanie jej to przyjemność. Czasem pilnuję się żeby nie nałożyć jej przed snem ;p . Jeśli chodzi o inne recenzje odsyłam Was również na  http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=16338 




 Numer mojego koloru:





 Kolorek w sztucznym świetle, nałożony naprawdę cienką warstwą (p.s. opakowanie pomadki jest obłędne;)) :



 A tutaj na moich ustach. Potrafi wytrzymać nawet 3h !!






Fotka poniżej przedstawia błyszczyk który zakupiłam razem z pomadką. Bardzo kremowy i również świetnie pielęgnujący produkt ,a przy tym bardzo ładnie nadający połysk. Dla dziewczyn które preferują delikatny,prawie nie widoczny kolor na ustach , będzie idealny. 

Mój jest w kolorze delikatnego,bardzo subtelnego Nude . Praktycznie mało widocznego. Koszt to około 30-40zł

Ale jak zauważyłyście posiadam Dwa błyszczyki. Chętnie oddam jedną sztukę w dobre ręce ;) Wystarczy że będziecie moim publicznym obserwatorem i w komentarzu podacie mi nick pod jakim mnie obserwujecie a także e- mail pod którym będę mogła skontaktować się z Wami w sprawie ewentualnej wygranej ;) Rozdanie trwa do 25.05.2011r.
Zapraszam serdecznie !!

8 komentarzy:

  1. ciekawy kolor pomadki. :)

    obserwuję jako holidayinhollywood
    mój adres e-mail : holidayinhollywood@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam:)
    Obserwuje:zmalowanalala
    E-mail: zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako asq
    e-mail aarybka@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: agaton8701
    email: uciunia@gazeta.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne błyszczyki;)

    Obserwuję pod nickiem: markiza1

    markiza1@autograf.pl

    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się:)
    Obserwuje: leal251
    E-mail: leal251 at yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zostalas wyrozniona nagroda Sunshine Award! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś otagowana - top ten award!

    OdpowiedzUsuń