piątek, 6 maja 2011

Makijaż nr 4

Witam serdecznie :) przedstawiam kolejny makijaż dzienny ;) tym razem z delikatną kreską. Uważam że bardziej przypadnie on do gustu kobietkom lubiącym troszkę mocniejszy makijaż. Jest on naprawdę bajecznie prosty do wykonania.  Do wykonania niezastąpione okazały się : 
  • Baza ArtDeco 
  • Cień bazowy Inglot nr 85 "sprint superstar", posłużył także jako rozświetlacz pod łukiem brwiowym i wewnętrznym kąciku - to lubię ;)
  • W zewnętrznym kąciku roztarłam delikatnie grafitowy połyskujący cień Inglot "sprint superstar" nr 84. 
  • Następnie zrobiłam kreskę Eyelinerem Catrice w czarnym kolorze nr 010 Black Jack. 
  • Zanim Eyeliner zasechł na powiece roztarłam go tym samym grafitowym cieniem którym wycieniowałam zewnętrzny kącik, a także zaznaczyłam nim bardzo delikatnie dolną powiekę. 
  • Tusz L'oreal Volume Milion Lashes extra black .
  • Brwi tradycyjnie przyciemnione paletka essence i żelem Delia. 

 Dziękuję serdecznie wszystkim odwiedzającym mojego bloga , zapraszam do komentarzy. Zdradzę Wam sekret :) pomyślałam, że jeśli kiedykolwiek uda mi się osiągnąć liczbę oglądających równą 50 ;) zrobię rozdanie na moim blogu ;) Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz