poniedziałek, 9 maja 2011

drobne recenzje

Witam Kochani od dłuższego czasu polecałam Wam podkład Pharmaceris, jednak wraz z nadejściem troszkę wyższych temperatur moja buzia zaczęła się niestety po nim błyszczeć. Okazał się za ciężki , zapchał mi pory i spowodował  kilka wyprysków. Zimą sprawdzał się świetnie , niestety obecnie efekt jaki możemy za pomocą niego uzyskać- nie odpowiada mi. Nastawiłam się już na kupno podkładu  Bourjois Healthy Mix , ale zanim  trafiłam do Douglasa , zakupiłam jeszcze okazyjnie podkład Soraya Anti Agening Make up sceniczny z SPF 10 . Ku mojemu zdziwieniu okazał się w moim przypadku naprawdę fajny.



Ma bardzo przyjemną konsystencję , taką delikatnie "musowatą" , kolor mi osobiście odpowiada. Posiadam najjaśniejszy  01 Piaskowy , niestety wybór kolorów jest dosyć ograniczony, Soraya oferuje nam tylko 4 odcienie , stosunkowo ciemne. Jeśli chodzi o zapewnienia producenta to zapraszam tutaj : http://www.ototrend.pl/uroda/kosmetyki/make-up-sceniczny-anti-ageing-spf-10-marki-soraya
Wg. mnie podkład nieźle kryje, jest przy tym bardzo lekki i sprawia że nasza buzia jest bardzo delikatna w dotyku. Trzeba dosyć szybko go nakładać ponieważ  zasycha, co może nieco utrudnić aplikację. Pozostawia pudrową warstwę na twarzy , ale bardzo naturalnie  przy tym wygląda. Dodatkową zaletą jest dozownik , więc możemy kontrolować ilość używanego produktu . Zapłaciłam za niego w promocji  w Naturze 19,99 ;) . A jakie Wy możecie polecić mi podkłady na lato ;)??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz