wtorek, 2 sierpnia 2011

Spóźniona - jak zwykle ;)

One Lovely Blog Award :)

Zostałam otagowana przez Agu "w Kosmetycznym świecie" ;) , oto link do jej bloga -  http://kosmetyczka-agaty.blogspot.com/ 
oraz przez Invierno Beauty oto link : http://inviernobeauty.blogspot.com/ dziękuję serdecznie ;):*


Na czym to polega? Zgodnie z zasadami należy:

  1. Podziękować za wyróżnienie.
  2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
  3. Wkleić logo wyróżnień.
  4. Przekazać nagrodę do 16 blogów.
  5. Zamieścić linki do tych blogów.
  6. Powiadomić nominowane osoby.
  7. Podać 7 faktów na swój temat.


Zapraszam :) :
  1. Uwielbiam słodycze , co z pewnością da się zauważyć , staram się z tym walczyć :p
  2. Jestem  ogromnym śpiochem ;) , za to wieczorem (czyt. późno w nocy ) ciężko mnie zagonić do łóżka ;)
  3. Bardzo lubię się opalać , oczywiście z głową , uważam że opalona skóra latem jest niezwykle sexy ;)
  4. Kocham porządek , niestety przed każdym wyjściem wywracam dom do góry nogami ;)
  5. Mam słabość do butów na wysokim obcasie ;) , mam niespełna 155 cm wzrostu ;) dlatego muszę się "podwyższać" ;)
  6. Bardzo lubię malować paznokcie ;) uważam że dłonie to jedna z głównych wizytówek kobiety ;)
  7. Bardzo lubię czytać , zwłaszcza książki o tematyce psychologicznej.
I to wszystko ;)  zdaję sobie sprawę z tego że jestem jedną z ostatnich , dlatego nominuję wszystkich tych którzy nie zostali jeszcze otagowani ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz