piątek, 12 sierpnia 2011

Letnia pielęgnacja stóp

Witam Kochani ;) 
Nie mam pojęcia jak Wy ,ale dla mnie lato to czas nie sprzyjający skórze moich stóp i ogólnie całych nóg. Stopy często mam przesuszone, opuchnięte , obtarte. Jak wiadomo każdy chciałby prezentować przykładnie zadbane stopki w różnego rodzaju sandałkach, japonkach, klapeczkach , niestety w moim przypadku to nie możliwe. Nie wiem czy tylko ja  mam takie szczęście czy rzeczywiście zdarzają się takie "przypadki" , ale moje stopy potrafią być obtarte przez każdego rodzaju obuwie. Kupując buty wydają się niesamowicie wygodne, a jak przychodzi do dłuższego spaceru drażnią moje stopy nie miłosiernie . Z pomocą przychodzą mi wszelkiego rodzaju kąpiele stóp w solach, mydełkach itd . Kolejnym krokiem staje się wtedy dokładne usunięcie zrogowaciałego naskórka . Wtedy z pomocą przychodzi mi : 




najzwyklejsza tarka do stóp . Swoją zakupiłam w Rossmanie za 2,99zł . Uważam że bardzo dobrze sobie radzi . Jestem przeciwniczką metalowych tarek a także pumeksów. Pamiętajcie aby po każdym użyciu tarki , odpowiednio ją zdezynfekować. Kolejnym krokiem są peelingi i kremy nawilżające . Oto moje ulubione na obecną chwilę ;) : 


Wszystkie zostały już wcześniej opisane przeze mnie na blogu . W ostatnim czasie jednak nieoceniona stała się :


a także :
Obydwie nałożone grubą warstwą (oczywiście nie obie na raz , tylko osobno w zależności od potrzeby;))  na noc , dają świetne efekty nawilżające . Serdecznie polecam . 

Jednak to nie wszystko , czego w ostatnim czasie przyszło mi stosować . Kolejnym produktem jest apteczne odkrycie , polecone mi przez Panią mgr . Mowa tu o żelu z kasztanowcem oraz miłorzębem japońskim . Jego cena waha się od 12-16 zł . Mogę śmiało powiedzieć że przynosi ulgę moim opuchniętym, oraz przegrzanym stopom . Nie posiada właściwości nawilżających , ale za to pomaga pozbyć się opuchlizny . Uważam że jest to preparat godny polecenia . 




Jest to produkt bardzo wydajny i skuteczny . Natomiast jeśli chodzi o pielęgnacje skóry nóg prócz balsamów świetnie sprawdza się wszystkim doskonale znane Serum z Eveline . Doskonale chłodzi i napina skórę . Zauważyłam też po zużyciu drugiego opakowania że skóra widocznie ujędrniła się .


A Wy Kochani czego używacie do pielęgnacji stóp ? Co robić kiedy buty nas mocno obetrą ? RATUJCIE !!


2 komentarze: