sobota, 11 czerwca 2011

Zaległości ;)

Już jakiś czas temu zrobiłam drobne zakupy w Rossmanie i Naturze. Szybciutko mówię co i jak ;) . Obiecałam sobie że projekt Denko , że mam już cała szufladkę bronzerów , niestety , skusiłam się ;) 


Na fotografii widać niby dwa rodzaje bronzerów. Po lewej essence SunKissed Beauty 01 , po prawej również ten sam produkt, ale w nowym wydaniu. Uwielbiam Essence za te właśnie kosmetyki. Delikatne, z prawie nie widocznymi drobinkami. Na mojej twarzy dają delikatny kolor, nie jest to kolor pomarańczowy.Potrafią wytrzymać na mojej skórze calutki dzień. Latem kiedy chcemy naszą buzię odrobinę przyciemnić ,warto zaopatrzyć się w tego typu produkt. Serdecznie polecam. Koszt to 13zł.

Kolejnym produktem który serdecznie Wam polecam jest odświeżający spray marki Rival, znanej ostatnimi czasy z cudownych ampułek . W upalne dni to jeden z moich ulubionych produktów. Musze przyznać że w odstawkę poszła nawet moja woda termalna Avene. Dlaczego ?? ponieważ potrafi delikatnie przesuszyć mi skórę, czego nie robi w/w spray. Dodatkowym plusem jest opakowanie. Małe, poręczne, w sam raz do torebki. Mam wrażenie że produkt ten delikatnie nawilża moją skórę, pielęgnuje. Uważam że za cenę 7 zł warto spróbować ;) Polecam.


2 komentarze:

  1. bronzery wyglądają kusząco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę polecam, zarówno blondynkom jak i brunetkom ;)

    OdpowiedzUsuń