niedziela, 5 czerwca 2011

Wszyscy mają Safari mam i ja ;)

Witam Kochani, dziś przedstawiam moje ostatnie lakierowe zakupy. Ostatnio dosyć często spotykałam się z  pochlebnymi opiniami na temat lakierów Safari ;) Postanowiłam wypróbować. Wybrałam się do "zagłębia" lakierowego  w moim mieście i znalazłam. Ilość kolorów tej marki przyprawiła mnie o ból głowy. Nadmienię że lakiery te kosztują całe 2,50 zł. Oto na jakie się zdecydowałam : 


 Do tej pory przetestowałam lakier w nr 339 , jest to odcień delikatnie koralowy. W opakowaniu wygląda o wiele delikatniej , niż w rzeczywistości na paznokciach. Jak na razie jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona! Bardzo ładnie się aplikuje , nie smuży , do dokładnego pokrycia wystarczają w zupełności dwie warstwy lakieru. Wytrzymuje moje prace porządkowo - domowe ;) więc jest ok. Pokryłam go Top Coatem z Catrice, więc może okazać się że trwałość zawdzięcza  właśnie temu"wspomagaczowi" ;) Tak prezentuje się po dwóch dniach na moich paznokciach, przepraszam za pomalowane skórki, ale wiecie - pośpiech ;)  : 



Jak tak dalej pójdzie to Inglot i Golden Rose pójdą w odstawkę :p . Oczywiście to tylko taki żart - lakierów nigdy dosyć, dlatego skusiłam się jeszcze na dwa maleństwa marki Selene produkowanej podobno przez Golden Rose. W najbliższym czasie pokaże Wam jak prezentują się one na paznokciach. Za każdy miniaturowy lakier zapłaciłam 2zł. 



Pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim za komentarze. Witam  nowo obserwujących bloga ;) Wszyscy jesteście ogromną motywacją do dodawania kolejnych postów ;) ! ! W najbliższym czasie postaram się zorganizować dla Was kolejne rozdanie ,  bądźcie czujni ;)

2 komentarze:

  1. Na poczatku dziękuję ślicznie za nagrodę :D :** Błyszczyk jest cudowny, a i próbki bardzo ciekawie sie prezentują :)) Jeszcze raz bardzo dziękuję :))) Wracająć do dzisiejszego Twojego postu to poluje na lakiery Safari, te któte Ty zakupiłaś to mają fajniutkie kolory, czekam na swatch tego różówego lakieru:))

    p.s. masz bardzo ładny kształt paznokcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana ;)cieszę się że wszystko doszło ;) przepraszam za zwłokę ;), chętnie pomalowałabym paznokcie tym różowym lakierem, ale ten obecny nie chce zacząć odpryskiwać ;D . Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń