czwartek, 31 marca 2011

Wiosenne zakupy

Witam serdecznie, chciałabym przedstawić moje ostatnie nabytki;) , być może przydadzą się Wam informacje gdzie obecnie są na nie promocje ;)

Tak więc po pierwsze - Szampony i odżywka. Muszę przyznać że obecnie mam dosyć duży problem z włosami. Zimowy czas to czas istnego ich szaleństwa ;) , na przemian atakuje je łupież, wypadają, przetłuszczają się. Ale jest na to lekarstwo ;) Produkt numer jeden to :


Szampon przeciwłupieżowy  Catzy. Wg. mnie to produkt godny polecenia. Zakupiłam go w aptece, za cenę 13zł , świetnie oczyszcza włosy,ma dosyć gęstą kremową konsystencję, a co najważniejsze dodaje im objętości. Wydaje się że mamy więcej włosów na głowie niż zwykle ;), jeśli chodzi o działanie przeciwłupieżowe to takowe jest zauważalne po 2 tyg. stosowania preparatu. Na pewno zakupię ponownie. Kolejny produkt to odżywka do włosów firmy Joanna do włosów cienkich i ze skłonnością do wpadania , cena to około 4 zł!! obecnie w rossmanie. Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki jak również z szamponu z tej serii(fotografia poniżej, cena około 5zł). Produkty te wzmocniły moje włosy, widać rezultaty. Odżywka sprawia że włosy w ogóle się nie plączą, co przy moich długich włosach jest ogromnym plusem. Jestem zdecydowanie na TAK. 
Widoczny powyżej szampon Johnson's został zakupiony przeze mnie w celu mycia pędzli,ale że w Naturze obecnie jest w promocji 500ml + 200ml gratis w cenie 11zł , postanowiłam wypróbować go na moich włosach ;). Bardzo przyjemny , delikatny szampon;) , dla  posiadaczy wrażliwej skóry  głowy, będzie na pewno odpowiedni.

Kolejny zakup to kosmetyki kolorowe. Cieszę się że w końcu znalazłam od dawna szukane przeze mnie marki , takie jak Catrice a także stoiska Bell i Golden Rose. Poniżej przedstawiam dwie pomadki w kolorze brudnego różu. Pierwsza z nich - Bell(nr 162) jest zaskakująco długotrwała , kosztowała około 10zł, jedynym minusem może być fakt że delikatnie wysusza usta. Pomadka Golden Rose(nr 115) to taka typowa pomadka, która troszkę pachnie jak kosmetyki Babci;) , podczas nakładania wydaje się być mocno nawilżająca, jednak po pewnym czasie moje usta stają się dziwnie podrażnione i wysuszone. Sam kolor jest bardzo delikatny i świeży. Kosztuje  ok 8 zł. Nie wiem czy zdecyduję się na ponowny zakup.



Kolejny produkt to eyeliner w żelu marki Catrice. Koszt to ok 15zł, dla mnie bezcenny!! Cudowna konsystencja która pozwala na malowanie delikatnych cieniutkich kreseczek , po te dosyć grube i pokaźne. Eyeliner po wyschnięciu wytrzymuje na moich powiekach cały dzień, nie odbija się w załamaniu powiek. Jest to produkt bardzo dobrze na pigmentowany, nakładam go zazwyczaj pędzelkiem Hakuro H85 lub Essence przeznaczonym do eyelinera. Zdecydowanie polecam. Dostępny również w wersji brązowej.


Kolejny produkt to róż do policzków ;) marki Lovely.Produkt, wart swojej ceny (ok8zł) , dostępny w kilku kolorach. Bardzo dobrze rozprowadza się na policzkach. Jego trwałość jest niestety  słaba, wytrzymuje na policzkach jakieś 3 godziny, a potem znika ;) , z pewnością nie można zrobić sobie nim krzywdy, nakładany stopniowo tworzy efekt zdrowej cery. Mój jest w kolorze Cranberry Kiss.


I ten puszek ;D słodziak!!!! musiałam go mieć!!!!

Kolejny produkt a raczej przyrząd ;D to zestaw do stempelkowania essence. Niestety nie posiadam żadnego lakieru odpowiedniego do tego rodzaju ozdób:/ , jeśli znacie marki lakierów które są odpowiednie do tego rodzaju zabaw ;) dajcie znać 



A Teraz krótka zapowiedź. Odebrałam właśnie paczkę  kosmetyków zamówionych na stronie biochemiaurody.com . Przetestuję i na pewno zdam relację;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz