piątek, 25 marca 2011

French ;)

Witam serdecznie , dziś chciałabym Wam pokazać moje pazurki , a przy okazji polecić firmę której jednym z lakierów wykonałam french ;) Zapraszam.











Tak więc lakiery których użyłam to :


a oto numer różowego lakieru :
Muszę przyznać że jestem nim zachwycona, jak zapewnia producent lakiery te posiadają w swoim składzie substancje które działają jednocześnie jak utwardzacz. W moim przypadku lakier trzyma się na paznokciach około 4-5 dni. Nie odpryskuje, po kilku dniach zaczyna się ścierać. W buteleczce znajduje się również miniaturowa kuleczka, która sprawia że lakier nie gęstnieje. Swego czasu firma inglot miała w swoich lakierach takie kuleczki. Nie wiem dlaczego zostały wycofane. Wystarczy wstrząsnąć i lakier jest dokładnie wymieszany. Ten i dwa pozostałe lakiery tej firmy posiadam od 3 miesięcy, stały i czekały na wiosnę ;) mimo to nie oddzielają się w buteleczkach. Polecam . Cena to około 8zł za lakier. Poniżej przedstawiam inne lakiery tej firmy które posiadam. Coś czuję że moja przygoda z ta firmą szybko się nie skończy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz