czwartek, 13 października 2011

Wrażliwa Natura AA

Witam Kochani , jakiś czas temu pokazywałam Wam zakupiony przeze mnie krem marki AA . Bardzo popularna ostatnio seria ekologicznych kosmetyków Wrażliwa Natura AA , dobre recenzje na youtube a także pochlebne opinie moich najbliższych spowodowały że skusiłam się na jeden produkt z tej serii. Superfarm wstrzeliło się idealnie w zasoby mojego portfela ;) , gdzie owy produkt dostępny był w promocji. Z biegiem czasu żałuję tylko że nie zakupiłam też płynu micelarnego o raz kremu na noc z tej właśnie serii. Trudno ;) Ale do rzeczy :


Jak na załączonym obrazku widać kremik kosztował mnie 15,39zł . Obecnie kończę już opakowanie. Z jednej strony to dobrze z drugiej źle ;) Dobrze ponieważ nadeszła jesień i moja skóra potrzebuje mocniejszego nawilżenia , źle bo warto mieć tego typu produkt w swojej kosmetyczce ;) Krem ma bardzo lekką kremową konsystencję , w okresie letnim spisał się w moim przypadku na medal. Doskonale nadaje się pod makijaż, nie pozostawia tłustej warstwy, nie "waży się z podkładem". Z moją bardzo wrażliwą i przetłuszczającą się cerą dawał sobie świetnie radę. Zaznaczam że nie jest to krem matujący, ale poziom nawilżenia jaki prezentował nie przetłuszczał nadmiernie mojej cery , a co za tym idzie nie powodował błyszczenia. Nie "zapchał" mojej buzi, co często zdarza się w moim przypadku jeżeli chodzi o kremy o tego typu konsystencji. Dosyć szybko wchłania się , więc dla osób ceniących sobie rano każdą minutkę będzie odpowiedni. Polecam, uważam że w tym przedziale cenowym warto spróbować.Skład kremu również jest w miarę przyjemny i konkretny ;)  . Jeśli chodzi jednak o obecną porę roku produkt ten wydaje mi się zbyt "ubogi". Spróbuję użyć czegoś bardziej treściwego . W chwili obecnej moja skóra jest dosyć przesuszona, widoczne są suche skórki. Tu prośba do Was . Co polecacie , jakie preparaty sprawdzają się w Waszym przypadku jesienią ? czy również odczuwacie "przesilenie" ? ;) Pozdrawiam gorąco mimo chłodnej pogody za oknem ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz