niedziela, 8 stycznia 2017

Czas start !!!

Kochani, 

Witam Was serdecznie w Nowym Roku. Życzę wszystkim z całego serca aby ten 2017 nie był gorszy od swojego poprzednika, a tysiąc razy lepszy. Niech spełnią się plany i wszystko to co w sercu zalega w postaci marzeń,tych większych i mniejszych. Tego sobie i Wam jeszcze raz życzę. 

Rok 2016 upłynął mi pod znakiem pracy,jeszcze raz pracy, przeprowadzki, niespodziewanych wiadomości, tych dobrych i tych mniej. Minął niespodziewanie szybko, sama nie wiem jak to się stało ale strzeliła mi 30stka !!! Tak wiem...życie zaczyna się po trzydziestce itd... mimo tych komentarzy jakoś szczególnie optymistycznie nie podeszłam do tematu :)
 Ciągle mam poczucie zbyt szybko upływającego czasu. A przecież tylllleee jest jeszcze do zrobienia :) Warto pamiętać, aby od czasu do czasu zatrzymać się na chwilę, usiąść, pomyśleć, nauczyć się odpoczywać, pobyć samemu ze sobą. 
Wierzę że ten nadchodzący rok taki właśnie będzie. Pełen spokoju, radości, wdzięczności i spełnienia. Życie nauczyło mnie żeby jednak nie planować... ale troszeczkę pomarzyć nie zaszkodzi !!! 


P.s. 
 Po więcej mnie zapraszam na mój instagram :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz