sobota, 2 stycznia 2016

Ciężkie wybory !

Witajcie 

Nowy Rok 2016 zapowiada się u mnie pod hasłem ZMIANY. Po cichutku wierzę w to że będą one w głównej mierze z tych "na dobre" . OBY :) 

Od pewnego czasu marzyło mi się aby to miejsce, moje miejsce, jakim jest właśnie ten blog było po części swego rodzaju pamiętnikiem. Nie mam na myśli wylewania tutaj prywatnych spraw, narzekania, przechwałek itd.  po prostu dokumentowanie ważniejszych wydarzeń jakie w ostatnim czasie miały/mają miejsce w moim życiu. Coś co po pewnym czasie "kliknę" i z przyjemnością zacznę wspominać. 

Jednym z takich wydarzeń okazała się rozpoczęta we wrześniu ubiegłego już roku budowa domu. Przyznam, że nawet w najśmielszych marzeniach nie myślałam że kiedykolwiek zdecydujemy się z mężem na tego typu krok. Zawsze nasze plany kończyły się na średniej wielkości mieszkaniu w bloku na jakimś cichym, spokojnym osiedlu, zlokalizowanym blisko centrum miasta. 

Ale... no właśnie ale...

Po  przekalkulowaniu tysiąc razy tego samego, milionach rozmów które przyznaję wielokrotnie zaczynały się wieczorem a kończyły bladym świtem, doszliśmy do wniosku że skoro ceny mieszkań w naszej okolicy są tak wysokie to zaczniemy budować swoje miejsce na ziemi od podstaw. 

I tak o to zatrzymaliśmy się na takim etapie : 






Staramy się aby prace mimo pory roku w miarę szły do przodu . 

Przed nami montaż okien ,elektryka, wstępna hydraulika . 

Tu zaczynają się przysłowiowe schody. Musimy podjąć decyzję dotyczącą instalacji wodnej w domu, a dokładniej odpływów w kuchni. Prościej mówiąc muszę wiedzieć gdzie w kuchni chce w przyszłości mieć zlokalizowany zlewozmywak. Szczerze mówiąc nie wiem, projekt przewiduje go w samym oknie. 

Może znajdzie się tu jeszcze jakaś zaglądająca dobra duszyczka  która coś podpowie ?:) 

Jakie jest Wasze zdanie ? Kuchnia, nowoczesna w stylu skandynawskim, a może klasyczne drewno ? 

Ratunku :) !!! 

2 komentarze:

  1. To czy "nowoczesna w stylu skandynawskim, a może klasyczne drewno" to już tylko Twój wybór - musisz określić, co lubisz, co jest bardziej praktyczne na lata, w jakim klimacie się odnajdziesz :) Ja ostatnio zachwyciłam się u rodziny drewnem bielonym (akurat dotyczyło to sypialni) - bardzo ciekawe rozwiązane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,ciężko jest mi się zdecydować bo ja tak już mam że potrafię odnaleźć się w wielu stylach , w każdym zawsze znajduje coś dla siebie, tym bardziej że rozglądam się bacznie po wnętrzach znajomych i dostaje oczopląsu :)

      Usuń