czwartek, 12 kwietnia 2012

Hakuro H13 i H77

Witajcie Kochani, dziś pędzelki. Jak wiadomo kocham pędzelki miłością ogromną i tak na prawdę nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez ich pomocy. Pozwalają one na większa precyzyjność dokładność , oraz umiar w moim przypadku :). Dawno temu makijaż mojego oka był niestety zbyt przesadzony. Pędzelki pozwalają na dokładniejsze łączenie kolorów, cieniowanie itd. Ale co ja Wam będę tłumaczyć, sami wiecie :)

Dziś chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat dwóch pędzelków Hakuro. Przez jednych osławionych przez drugich znienawidzonych.



 Pędzelków używam już dosyć długo. Trochę ociągałam się z recenzją , nie chciałam snuć zbyt pochopnych opinii.

H13 - legendarny już pędzelek od Hakuro.

Uważam że jest to świetny pędzel dla początkujących, stawiających pierwsze kroki w makijażu. Świetnie sprawdza się w nakładaniu różu, bronzera, rozświetlacza. Na pewno nie zrobimy sobie nim "krzywdy" Świetnie rozciera aplikowany kosmetyk, jego granice. Jest odpowiednio zbity ale również jednocześnie bardzo delikatny. "Jajowaty" kształt sprawdza się świetnie w aplikacji  w/w kosmetyków. Przykładowo kiedy środek pędzla nakłada bronzer jego boki rozcierają delikatnie jego granice. Dodatkowo pędzel jest stosunkowo mały, co sprawdzi się w przypadku małych buziek :) Jest bardzo precyzyjny. Dodatkowo jego trzonek jest wyjątkowo poręczny, świetnie leży w dłoni , bez problemu mieści się w każdej kosmetyczce. Niestety jak zawsze zaraz za plusami idą minusy :) Ja się pytam - dlaczego pędzel tak mocno gubi włosie !! Kilka razy prałam go - zero poprawy. Po każdym wykonaniu makijażu  zbieram drobne włoski z twarzy co doprowadza mnie do furii. Nie wiem od czego to jest zależne, najprawdopodobniej trafiła mi się trefna sztuka. Nadmieniam iż piorę pędzelek w szamponie dla niemowląt marki Hipp - chyba delikatniej już być nie może :)


Podsumowując :

+ Precyzyjność
+ Poręczność
+ Delikatne włosie , odpowiednio zbite
+ Wielofunkcyjność
+ Stosunkowo niska cena

- Gubi włosie

Mimo wszystko polecam, być może trafi się Wam lepszej jakości sztuka :) Słyszałam że w przypadku tego pędzla często się to zdarza.

Hakuro H77 - perełka Hakuro często porównywana do MAC H17

Uwielbiam ten pędzelek. Powiem krótko, to maleństwo całkowicie odmieniło mój codzienny makijaż oka. Jak w przypadku H13 , uważam że jest on wielofunkcyjny. Można nakładać nim cienie na całą powiekę, tylko w załamaniu ale również w zewnętrznym kąciku oka, świetnie sprawdza się również w aplikacji korektora. Cudownie można nim rozetrzeć widoczne granice cieni. Dodatkowo jest bardzo mięciutki i delikatny, co jest ważne dla osób o wrażliwych oczach. Tak jak jego brat , ma krótką wygodną rączkę. Same plusy :)

Podsumowując:

+ Wielofunkcyjność
+ Delikatne włosie
+ Cena

- Brak :)

A już jutro Kochani -  modne pastele :) pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu miałam kupić H13 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba uważać, ja żałuję że nie złożyłam reklamacji zaraz po zakupie.

      Usuń