poniedziałek, 27 lutego 2012

Alterra krem myjący z dziką różą + szybkie zakupy

Witam Kochani , na przekór panującej za oknem pogodzie - ja zaczynam czuć w powietrzu wiosnę :) , dajcie znać jak jest w Waszym przypadku. Spacerując ostatnio :) licho zaprowadziło mnie do kilku drogerii . Tak to się skończyło : 

 


 - Soraya Beauty Terapy Peeling Morelowy - Rossman promocja ok 10zł,

- Soraya Beauty Terapy tonik nawilżająco odświeżający z bio- składnikami 12zł,

- Skrzypovita - zakupiłam ją w osiedlowej aptece,"promocja" w Superfarm to jakaś kpina, za swoją zapłaciłam 17zł - 42+14tabl. gratis - pijemy 1 dziennie.

- Cienie Secret - nr 501(matowa biel) oraz nr 505 (cielisty mat) każdy ok. 5zł ,

- Isana krem do rąk z olejkiem arganowym , promocja 3,99 zł, bardzo lubię te kremy , uważam że świetnie nawilżają dłonie, posiadam również wersję z 5% urea.

- Eveline 8w1 skoncentrowana odżywka do paznokci - promocja Rossman 9zł,

- Alterra krem do mycia z dziką różą - 9zł ,

- Bambino krem ochronny - 4,99zł

- Garnier - krem pod oczy i na powieki z wyciągiem z nasion słonecznika - promocja 10zł

- Colgate MaxWhite One Active - obecnie w promocji w rossmanie 10zł

Oprócz tego uzupełniałam ostatnio braki w żelach pod prysznic:










Żel jak  żel , ma po prostu myć , ładnie pachnieć i nie wysuszać skóry :) Tyle w tym temacie, a może AŻ tyle ? :)

-Isana żel pod prysznic z masłem shea oraz owocem pasji - Cudowny zapach ! Rossman 3,50zł

- Aroma - żel pod prysznic z Biedronki o zapachu miodu i mleka, śliczny słodkawy zapach, niestety nie utrzymujący się na skórze po kąpieli - całe :) 2,49 zł

- Mydło w płynie Linda aloes i lotos - mydełko również z Biedronki , delikatny zapach , bardzo przyjemny , cena około 3zł

Napiszcie o czym chcielibyście poczytać w pierwszej kolejności , jeżeli oczywiście w ogóle chcecie :p

Jakiś czas temu pisałam Wam że myje swoją buzię żelem Effaclar . Osobiście uważam że działa on świetnie na moją wrażliwą i jednocześnie skłonną do wyprysków skórę. Niestety nie zimą . Jakiś miesiąc temu niemiłosiernie moją buzię wysuszał. Oczywiście stosowałam krem nawilżający itd. Niestety efekt łuszczącej się skóry utrzymywał się nadal. Czytając bloga Florence Beauty postanowiłam zakupić ten oto krem do mycia twarzy : 





 Nie zawiodłam się. Wręcz kocham ten krem miłością bezgraniczną :) Świetnie zmywa makijaż , jest bardzo bardzo delikatny. Nie zmywam nim oczu , więc jeśli o tą kwestię - nie wiem jak się sprawuje. Ma delikatną kremową konsystencję . Jedyne do czego można się przyczepić to jego zapach, ale mi osobiście bardzo się podoba. Słyszałam że wiele osób narzeka na zapachy produktów Alterry . Podsumowując krem jest godny polecenia a co najważniejsze nie wysusza skóry , która niestety cierpi  przez wahania temperatur, ogrzewanie w mieszkaniach, mróz , wiatr itd. Zresztą sami wiecie  o czym mówię :) W tej cenie myślę że warty uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz